اهمیت پلان ایمنی از نگاه پلیس راهور

اهمیت پلان ایمنی از نگاه پلیس راهور
سرهنگ جهانی تأکید کرد: در صورت عدم استفاده از پلان ایمنی و علائم ایمنی حتماً از ادامه کار جلوگیری خواهد شد.

به گزارش واحد خبری دفتر نظام ایمنی مهندسی ترافیک، پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بر اهمیت و ضرورت استفاده از پلان ایمنی در عملیاتهای عمرانی و اجرایی تآکید دارد بدین منظور درصدد فرهنگ سازی استفاده از علائم و هشدارهای ایمنی براساس پلان ایمنی در معابر عمومی می باشد.

سرهنگ جهانی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در برنامه " ترافیک در یک نگاه از شبکه یک سیما " نقش و اهمیت علائم ایمنی و هشداردهنده ها را اینگونه بیان نمودند: معمولاً یکی از مشکلاتی که ما در معابر درون و برون شهری با آن مواجه هستیم عدم رعایت مقررات ایمنی در حین انجام کار در معابر عمومی می باشد.

سرهنگ جهانی با اشاره به مواد 211 و 212 آئین نامه راهنمایی و رانندگی گفت: آنچه که از نگاه ما مهم می باشد این است که اشخاص حقیقی یا حقوقی اگر قصد دارند در معابر عمومی کار عمرانی یا اجرایی داشته باشند حتماٌ می بایست با هماهنگی راهنمایی و رانندگی یا پلیس راه در معابر کار کنند.

وی در ادامه: جهت کار در معابر قطعاً نیاز به این است که علائم ایمنی براساس نقشۀ ایمنی که توسط کارشناسان دفتر نظام ایمنی مهندسی ترافیک ترسیم شده است چیده شود. چیدن علائم ایمنی براساس نقشه از حوادث و تصادفات رانندگی پیشگیری می کند.

سرهنگ جهانی تأکید کرد: طبیعی است کسانی که استفاده از پلان و علائم ایمنی را رعایت نکنند پلیس از ادامه کار آنها جلوگیری خواهد کرد و از طرف دیگر در صورت بروز حوادث رانندگی مسئول خواهند بود.

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است.

نظر خود را ارسال کنید

* نام و نام خانوادگی:
* پست الکترونیک:
* نظر شما:
* کد امنیتی: