زدن رد یک مقصر پنهان در بعضی تصادفها

زدن رد یک مقصر پنهان در بعضی تصادفها
خنده هایی که به جرم کوتاهی دیگران خاموش می شود در حالی که چهره مقصر واقعی پنهان مانده است.

به گزارش واحد خبری دفتر نظام ایمنی مهندسی ترافیک و به نقل از اخبار 20:30 از شبکه دو سیما، طی یک مصاحبه از مردم عزیز رعایت نکات ایمنی در معابر عمومی حین انجام عملیاتهای عمرانی و اجرایی توسط پیمانکاران مورد بررسی قرار گرفت.

سرهنگ کیامهر رئیس تصادفات معاونت عملیات راهور ناجا از چندین پروژه بازدید کرد که به دلیل عدم اجرای علائم ایمنی در معابر عمومی با پیمانکاران و مجریان برخورد نمود.

سردار مهماندار معاون عملیات پلیس راهور ناجا بیان کرد: ممکن است در بسیاری از تصادفات  کسانی دیگر مقصر حادثه باشند ولی رانندگان اطلاع ندارند و یا می ترسند این موضوع را به پلیس اعلام کنند.

وی در ادامه : از آغاز سال گذشته تا پایان اردیبهشت ماه امسال بیش از 2500 تصادف که در آن پیمانکاران یا کسانی که در راه کار می کردند مقصر حادثه بودند توسط پلیس به دادگاه معرفی شدند.

سردار مهماندار به مردم عزیز تأکید کرد: در هر مکانی که مشاهده کردند پیمانکاران کار می کنند ولی علائم و هشدارهای ایمنی را رعایت نمی کنند حتماً به پلیس اطلاع دهند.

لازم به ذکر است: اجرای علائم و هشدارهای ایمنی باید براساس پلان یا نقشۀ ایمنی که توسط کارشناسان دفتر نظام ایمنی مهندسی ترافیک ترسیم شده است چیده شود. اگر این چیدمان برطبق پلان ایمنی باشد از بروز حوادث و تصادفات رانندگی پیشگیری می شود.

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است.

نظر خود را ارسال کنید

* نام و نام خانوادگی:
* پست الکترونیک:
* نظر شما:
* کد امنیتی: